У 2013 році Lviv eCommerce Forum відбувся втретє. Цьогоріч «Авеб» представляли Олег Гаврилюк, фахівець із пошукової оптимізації та контекстної реклами, і менеджер проектів Ольга Небувайло.

Олег Гаврилюк підготував доповідь «Пошукова оптимізація: Перезавантаження». За тридцять хвилин він окреслив перспективи пошукової оптимізації, врахувавши наявні зміни у методології просування сайтів. Чимало учасників робили аудіозапис доповіді саме нашого фахівця. Мабуть, тому що Олег презентував не лише успішні кейси, а й проаналізував провальні проекти, склавши своєрідну інструкцію від оптимізатора. Отже, при «просіданні» сайту не варто зосереджуватися на окремих запитах, «переносити» старі проблеми на новий домен, різко знімати зовнішні посилання або переписувати старі тексти. Рецепт успіху інтернет-ресурса — у накопиченні природних» посилань та унікальному контенті, що задовольняє запити потенційних клієнтів. Основні розділи доповіді: просування магазину після падіння, латання дірок внутрішньої оптимізації, альтернативні джерела посилань та недоліки автоматизованого просування.

Підсумуємо цитатою із доповіді: «Якщо маєте проблеми з позиціями проекту, то варто зробити повний аудит. Мінімальна корекція не вплине на видачу».

Lviv eCommerce Forum

Наразі ринок електронної комерції України оцінюють у $1,5 млрд.

Антон Сорокопуд із Artjoker під час свого виступу дав рекомендацію, як збільшити частку бізнесу в e-commerce. Антон вважає, що варто проводити SEO-моніторинг, розширювати присутність у соціальних мережах, відслідковувати тенденції та шукати нові платформи, активно моніторячи згадування і думки. Однак головною умовою успіху все ж залишається надання якісних послуг.

Витяги із доповіді Антона Сорокопуда

Плюси SEO Мінуси SEO
Широкий вибір послуг Висока вартість
Наявність реальних успішних прикладів Значна тривалість робіт із просування
Легко достукатись до ЦА Зміни алгоритмів пошукових систем
Розвиток сайту Наявність чітких вимог до сайту

Андрій Чорний, директор відділу інтернет-маркетингу «Сайт Імідж», підказав, як знизити ціну кліку та збільшити відсоток конверсії. Фахівець рекомендує знайти і видалити дубльовані сторінки, працювати із контекстом, створити унікальні title та description, а також використовувати для просування низькочастотні слова.

Олег Гаврилюк, наш фахівець із пошукової оптимізації та контекстної реклами, акцентував увагу у своїй доповіді і на відгуках як унікальному контенті. Про відгуки згадували також інші учасники форуму, зокрема Марія Попко із prom.ua. Марія презентувала тему «Секрети привабливості: інтернет-магазин очима покупців». Пропоную Вашій увазі тези про те, які саме фідбеки клієнтів підвищують кількість продажів.

Позитивні відгуки зі згадуванням конкретних переваг повинні:

  • викликати довіру;
  • містити деталі замовлення;
  • бути грамотними та в міру емоційними.

Відповідь на позитивний відгук про Вашу компанію обов’язкова.

Не варто ігнорувати й негативні відгуки зі зрозумілою відповіддю, які, безперечно, викликають довіру в аудиторії. Відповідь на кожен негативний відгук має містити інформацію про вирішення проблеми, демонструючи увагу компанії до клієнтів.

Окрім високих позицій у ТOP, необхідними умовами підвищення конверсії є: привабливі ціни, зручна доставка, детальні описи фото та якісні світлини, адекватні відгуки, злагоджена робота менеджерів, наявність кількох варіантів оплати Вашого продукту чи послуги і, звісно ж, сайт, зрозумілий для аудиторії.

Позитивні відгуки

Ось чому Ольга Небувайло презентувала на форумі тему: «Розробка цільових сторінок і конверсійних маршрутів під час створення інтернет-магазину». Практичні поради від Ольги стануть в нагоді тим, хто справді хоче забезпечити конверсійний шлях відвідувачів. Не дарма кажуть, що зорієнтуватися на сайті клієнт має за три кліки, інакше він просто піде. Визначення мети та завдань цільової сторінки, структури landing page, тестування лендінгів та типових помилок вкрай потрібне тим, хто розвиває власну справу у сфері електронної комерції. Почніть інтернет-проект правильно — із визначення предметної галузі та цілей майбутнього інтернет-магазину.

Цитата-деталь із доповіді Ольги Небувайло: «Ціна на цільовій сторінці має бути помітною, але не агресивною. Виняток — ціна, яка і є конкурентною перевагою».

Юлія Сурніна із Site Clinic нагадала присутнім, що розмаїття пропозицій завжди підвищує вимоги клієнта, тому тепер вкрай важливо не порушувати часових дедлайнів:

  • заявку варто опрацювати впродовж 24 годин;
  • комерційну пропозицію надіслати не пізніше ніж через 48 годин після розмови чи зустрічі.

Дмитро Суслов, наш партнер по конференції «Інтернет-магазини: стратегії росту», у своїй доповіді підсумував, що саме мобільність є трендом 2013 року. Дмитро презентував продукти «1С-Бітрікс», компанії, яку представляє. Ключова думка його виступу полягала у тому, що купувати у інтернет-магазині та керувати ним можна й виключно з мобільного телефону або планшета. Справді, мобільні гаджети є майже у всіх, вони з кожним місяцем стають все швидшими, а час контакту користувача із ними невпинно зростає (щодня приблизно дві години). Варто зазначити, що на ринку Європи 8–12 % трафіку магазинів — це мобільний трафік, при цьому конверсія становить 2–3 % (Ukrainian E-commerce Awards, Бас Годскі). Згадав Дмитро Суслов і протилежну статистику від Андрій Логвина (ModnaKasta): мобільний трафік — всього 3 %, але конверсія при цьому становить 11 %. Можливо, це особливість електронної комерції в Україні, на яку суттєво впливає поки що повільний мобільний інтернет.

Що ж, дякуємо організаторам Lviv eCommerce Forum за гостинність, актуальні пропозиції та продуктивні дискусії. Із презентаціями учасників можна ознайомитися тут. До нових зустрічей!