⬆️ Победители в номинации Search Innovation
Google Partner

Lviv iCamp — що було цікавого, або 7 потоків корисної інформації на будь-який смак

Автор:
Оптимизатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Руководитель оптимизаторов
5,00 1 оценка
2 комментария

8 жовтня у Львові відбулася чергова зустріч української IT-бізнес еліти. Приймаючою стороною традиційно виступив Католицький Університет, організаторами — рекламне агентство adPrime та клуб Lviv StartUp Club під керівництвом Ростислава Чайки.

Компанія Авеб виступила інформаційним партнером кемпу. До речі, у Ростислава Чайки сьогодні День Народження! Колектив Авебу щиро бажає Ростиславу всього, що йому потрібно для зміни світу на краще.

Було дуже приємно черговий раз приїхати до Львова та відчути навколо себе ту неповторну інтеллектуальну атмосферу, якою насичені ці кемпи. Нагадаємо, що ми вже були на двох попередніх зустрічах, а саме — на Lviv Social Media Camp та Lviv Ecommerce Forum. Але то були профільні конференції, iCamp більш схожий на спробу вбити сім зайців одним пострілом :).

  • Інтернет-маркетинг для професіоналів
  • Social media & Електронна комерція
  • Інтернет для підприємців
  • Інтернет-бізнес та Lviv StartUp Club
  • Blog Camp та громадський активізм
  • Оптимізація бізнесу
  • Web Development

Усього на конференцію приїхали близько 400 осіб. Гарна нагода, щоб «розвіртуалитись»: обмінятися бізнес-досвідом або домовитися про взаємовигідне партнерство.

Визначначними персонами цього разу були:

  • Олеся Оробець (депутат ВР)
  • Олена Білозерська (відомий громадський журналіст)
  • Ельдар Нагорний (керівник відділу інтернет-маркетингу у холдингу Bigmir.net)
  • Денис Олєйніков (точніше, був його аватар на відеоконференції)

та багато інших.

Організація

Вона була на досить високому рівні. Щоправда, деякі доповіді змістили в часі (наприклад, захворів представник Google Максим Макаренко, його півгодини віддали наступному доповідачу). Проте без представників пошукових систем ми не залишилися; була присутня Галина Вітюк від Яндекс.Україна.

Також, що дуже приємно, організатори запросили професійних фотографів та відеооператорів. На попередніх двох конференціях доводилося робити медіаконтент самотужки. Єдине, що впало в око — у програмці назвали шостий та сьомий потоки однаково — «Оптимізація бізнесу», хоча сьомий був “Web Development”.

Доречі, ми з Галиною колись приємно поспілкувалися на тему «Чим корисний Яндекс. Маркет для інтернет-підприємців», тож я, побачивши її, запитав — що там таке з акціями Яндексу? Галина, сміючись, відповіла:

«Головне — щоб через 20 років акції подорожчали, а це коливання — це нормально. Коли компанія виходить на фондову біржу, це завжди так».

Доповіді

Від компаніі Авеб їх було аж три. З двома (про комплексне SEO та налаштування Google Analytics — відео) виступив Олег Гаврилюк на потоці для інтернет-підприємців. Потік BlogCamp відкрив я сам, з презентацією «Блог компанії та його вплив на бізнес компанії».

(Прим.: багато хто полюбляє ці львівські IT-кемпи не тільки за велику кількість корисної інформації та знайомства, а й за дуже гарну українську мову, яка чарує своєю мелодійністю та красою. Тому, хоч я і не виступав українською, треба хоча б нею написати.)

Після власного виступу я, трішки спізнившись, потрапив на круглий стіл на потоці інтернет-маркетингу. Там йшлося про те, що краще — контекст чи SEO. Експертами виступали Дмитро Тимчук та Денис Арісмятов (Seo-Studio), Ігор Яковець та Юрий Висовень (UA Master).

З цікавого:

Була висунута теза, що у найближчому майбутньому SEO-агенції будуть отримувати безпосередньо частину прибутку клієнта (за умови, що вони будуть робити продажі).

(Прим.: сьогодні ми трішки поміркували над цією думкою; зокрема, керівник Авебу Віталий Черевко вважає цей варіант доволі ідеалістичним. Він впевнений, що клієнти просто не захочуть відкривати свою бухгалтерію.)

За якими схемами SEO-агенції працюють з клієнтами: схеми, скоріше, нагадують асорті, що логічно для індивідуальних випадків. Клієнт може купувати контекстну рекламу у однієї агенції, а просування — у іншої (приклад Ю. Висовня). Д. Арісмятов зауважив, що у них є клієнти, які беруть трафік+запити+контекст.

Були поставлені питання — як агенції та їх клієнти рахують повернення інвестицій в SEO, та чи дивляться клієнти аналітику. Юрій Висовень зауважив, що є клієнти, які все рахують, але їх мало — більшість користується так званою «інтуїтивною аналітикою».

Юрій розповів, що у нього є клієнт, який ходить по своєму офісу та слухає, коли у нього дзвонять телефони, а коли ні. Керуючись цим, клієнт налаштовує час показу своїх оголошень у рекламній мережі.

«Іноді така інтуїтивна аналітика працює краще, ніж Google Analytics з усіма моїми сертифікатами», — каже Юрій.

Також наводився дуже простий приклад «ROI». Якщо клієнти беруть SEO чи контекстну рекламу, це означає, що вони бачать результати. Без результатів послугу ніхто не замовив би.

Далі була доповідь Дмитра Тимчука, дуже схожа на виступ Євгенія Царюка з Netpeak (доповідь Євгенія у нас вже задокументована).

Після цього на потоці Web Development мали розповідати про HTLM 5. Але там вийшла затримка хвилин на 15, бо через товсті стіни у підвальному приміщенні не працювавWi-Fi (доповідач тримав свою презентацію у Google Docs).

В нашому блозі вже був пост «Значення HTML для пошукової оптимізації», у якому йшлося про розширену семантику та нові теги.

Далі на потоці «Інтернет-маркетингу» виступав Денис Арісмятов, який розповідав, що змінилось у SEO в 2011 році.

Для користувача:

Також Денис зауважив, що алгоритм Google Maps дуже змінився за останній рік. Тепер пошуковик надає перевагу картам, сгенерованим автоматично. Це можливо, якщо на сайті правильно вказана вся необхідна контактна інформація.

Що змінилося для оптимізаторів — Денис згадав «чорну п’ятницю» у серпні, коли Google «викотив» алгоритм «Панда», а позиції багатьох сайтів «обвалилися». Тоді декілька агенцій (Seo-Studio, Aweb, Netpeak) утворили на деякий час коаліцію для обміну досвідом.

Але з часом усе повернулося на свої місця. «Навіть краще», — каже Денис. Деякі сайти, які були десь у ТОП-30, повиходили у ТОП-10.

Ще Денис розповів, що:

— «брендові сайти» просувати легше — за рахунок згадування бренду у статтях, прес-релізах, тощо. Особливо це помітно у видачі Google Maps.

— важлива релевантність контенту та його розташування на сторінці — епоха «текстових простирадл» вже минула

— ключова щільність слів — це вже міф. Не треба пхати ключі, треба дивитися тексти конкурентів, які потрапляють у пошукову видачу, та писати у схожому форматі

— можна захищати свій контент, вказуючи Яндексу на його унікальність перед тим, як опублікувати (опція у Вебмайстрі).

Другий круглий стіл на потоці називався «Які гарантії можуть дати SEO-компанії». Щодо нього Ельдар Нагорний висловився так: «Мене не було на цьому круглому столі, але попередні шість чи сім, на яких я був, закінчилися однаково — гарантій, фактично, ніяких».

(Прим.: трошки самореклами — компанія Авеб надає фінансові гарантії на просування згідно з угодою. Це можливо завдяки впевненості у досвіді наших оптимізаторів.)

Після доповіді Дениса я вирушив на воркшоп Ельдара Нагорного «Ефективне керування та аналіз трафіку проекту». Воркшоп тривав аж півтори години. Тож Ельдар, щоб слухачі не заснули, зробив інтерактивне шоу з пакетами, кульками та голосним обговоренням — як просувати свій сайт новин за допомогою пошукового, прямого та залученого трафіку, а також контексту, агрегаторів новин та соціальних мереж.

Також вдалося послухати харизматичного Дмитра Лаппо (kniga.biz.ua), який намагався донести аудиторії: «якщо щось робити — то краще за всіх».

Після Дмитра виступила Галина Вітюк з презентацією «Ніша — не головне». Галина розповіла: за даними Яндекс.Маркету, є ще багато ніш, які, на перший погляд, здаються вже зайнятими для електронної комерції. Але насправді це не так. Наприклад, у тематиці «шини для авто» магазинів у 4 рази менше, ніж в інших популярних тематиках. Але кількість кліків і там, і там однакова.

Відео презентацій можно подивитися тут.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!